...

...
M.

środa, 4 lutego 2015

Zalatana M.

Zgłosiłam się do blogowego konkursu ;P.
Wspominałam już chyba, że miałam taki zamiar, si?
Nie zamierzam jednak nikogo nagabywać, więc tym razem zero indywidualnych próśb do znajomych.
Choć oczywiście jak ktoś z Czytelników chce, może zagłosować na "Zielono Mi".
Będzie mi bardzo miło :).
Ale jeśli musielibyście w tym celu doładowywać konto - nie róbcie tego ;P.
I tak nie wygram - to więcej niż pewne.
No i wciąż najbardziej cieszy mnie, że tu jesteście i że po prostu mnie czytacie z własnej nieprzymuszonej woli ;).
To najlepsza "wygrana", wierzcie mi ;).

W razie W: SMS o treści B11642 na numer 7122 (koszt smsa 1,23 zł - na jakiś szczytny cel ;D).
I mam nadzieję, że pojawiły się tutaj choć dwie nowe osoby z Onetu, a nie tylko z fb ;]

Chciałam też zgłosić tekst na kategorię Tekst Roku ("Studniówka czyli BDSM"), ale najprawdopodobniej zgłoszenie zostało odrzucone ;/.
I to nie z powodu zbyt wielu kosmatości w treści, a z powodu braku linka czy czegoś tam...
Kurczę. Czegoś nie dopilnowałam? ;/. Aajć. I cały świat nie dowie się, jak wygląda singielka sto dni po rozstaniu ;P. Ale to też może jakoś  przeżyję ;).
 W sumie to nie mam nawet głowy zastanawiać się nad blogiem i konkursem.
Właśnie wróciłam na mieszkanie po 8 godzinach pracy.
Dzień zaczęłam przed szóstą, więc dość szybko ;P.
Jestem patologicznie szczęśliwa nowym zajęciem i patologicznie zmęczona ciągłym bieganiem ;D.
Taa... Wiem, że niby zawsze tak latam i mam sto rzeczy do zrobienia, ale czasami co za dużo to niezdrowo.
Gotuję sobie naprędce jakieś warzywa i biorę się za pisanie tekstów na zlecenie na porady.mobi.
Później muszę pobiec na pocztę, na zakupy i na siłownię.
A wieczorem znów ogarniać teksty...
Hmm...

I pomyśleć, że teoretycznie zaczęłam ferie ;P.

PS Zdjęcie własnoręcznie robione. W lecie. Teraz nie mam czasu na herbatę... ;P ^^.





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz