...

...
M.

poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Boso, nieboso ;)

Jeśli w tempie błyskawicznym nadrobiliście błyskawicznie wrzucone (dzięki Ci Panie za szybki Internet!) linki, wiecie już, że jestem w domu.
Początkowo byłam zniesmaczona, że o tydzień za szybko. Wolałabym siedzieć zdrowa w Rzeszowie niż chora w domu.
Na szczęście z dnia na dzień czuję się coraz lepiej, chociaż uważam z jedzeniem, chodzeniem po schodach i wywracaniem oczami.
Jedzenie zwyczajnie mi nie wchodzi i jem zachciankowo jak ciężarna - albo coś ze szpinakiem albo coś z borówkami, wchodzenie po schodach sprawia, że robi mi się słabo, a wszelkie ruchy gałek ocznych to momentalne zawroty głowy.
Dlatego jestem grzeczna, miła i powiedziałabym nawet, że wyciszona ;).
Poza tym nic.
Zero bólu gardła, kaszlu czy innych narządów.
Badania porobione, wyniki jutro, wiązanek nie zamawiajcie - zamierzam żyć dalej ;P.
Oszczędzam siły, rozpakowuje powoli książki i ubrania, kupuję antyramy i spotykam się z przyjaciółmi...

Ten wpis zaczęłam robić w czwartek.
Do dziś nie miałam czasu dokończyć ;).
Samopoczucie szybko mi się poprawiło (antybiotyk na "zapalony" pęcherz, zakaz przemęczania i paradowania boso - niestety ;/), no i zaczęłam swoje prawdziwe wakacje ;P.
O ile wakacjami można nazwać czas na lekach, samych zakazach i niemożności skonsumowania Radlerka po upalnym dniu, na co jak nigdy, teraz mam ochotę ;).
Począwszy od spędzania całych dni u znajomych z małymi dziećmi (leżenie na trampolinie, łuskanie słonecznika, kolankowanie 7-miesięcznej panny M., picie mrożonej kawy), przez spontaniczny wypad na Słowację (Shirava wita ;D), po zaproszenie do siebie drugiej przyjaciółki na wakacje, czas spędzam na wcinaniu owoców, siedzeniu w altance przed domem, pisaniu i czytaniu (choć nie aż tyle, co myślałam) i ogólnym obijaniu się ;).

Jeśli się martwiliście moim omdleniem to spokojnie ;P. Już nic mi nie jest, śmigam dalej.
Oprócz tego, że teraz wakacyjnie ;)
Pozdrowionka od bosej (nietrzymającej nóg na podłodze) M. ^^



http://www.trendycamp.pl/najlepszy-masaz-stop-tylko-w/




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz