...

...
M.

wtorek, 28 kwietnia 2015

Krótko, wrednie i na temat ;]

Jestem złośliwa.
Jestem rozpuszczona.
Jestem rozrzutna.

I wiecie co?
Strasznie mi z tym dobrze ;P.

Ogólnie to jak wiadomo, te cechy nie są zbyt społecznie pożądane.
Fajnie jeśli jesteśmy mili, przyjaźnie nastawieni do ludzi, otwarci, ufni i pomocni.
Mówienie prawdy prosto w oczy, odrobina egoizmu i rozpieszczanie siebie - nie innych, nie są aż tak pożądanymi cechami jak altruizm czy empatia.
Bo przecież trzeba unikać bezpośrednich konfrontacji, nie mówić tego, co się myśli, spełniać zachcianki i wymagania innych osób kosztem siebie i pod żadnym pozorem nie robić tego, na co ma się ochotę...
Tak jest przecież dobrze.
Dla innych ;P.

I wszytko byłoby dobrze.
Można być bezinteresownym.
Można pomagać ludziom.
Można nawet być dla nich miłym i pomocnym.
Ale myślę, że odrobina złośliwości jeszcze nikomu nie zaszkodziła.
Trochę zdrowego egoizmu albo jak kto woli - asertywności też nie.
A sprawianie sobie drobnych przyjemności też raczej nie niesie ze sobą Bóg wie jakich negatywnych konsekwencji.

Bo tak naprawdę unikanie mówienia prawdy kończy się tym, że nie umiemy wyrażać swojego zdania, czaimy się, żeby powiedzieć coś komuś prosto z mostu i koniec końców - robimy się fałszywi.
A wiecznie ograniczając się i nie robiąc tego, na co mamy ochotę, w pewnym momencie możemy się zrobić sfrustrowani.
Podobnie jest z odmawianiem sobie wszystkiego, ograniczaniem się, oszczędzaniem...
Kurczę.
Życie jest za krótkie, żeby wszystkim wkoło robić dobrze i nie myśleć o sobie...


Więc choć dla wszystkich jestem miła, grzeczna i pomocna, to i tak będę wredna i złośliwa, jeśli uznam, że tego wymaga sytuacja.
I rozpuszczać też się dam, a co?
Pozwolić sobie na luksus w postaci lepszych ciuchów, porządniejszych butów, droższych kosmetyków?
Niby czemu by nie?
Tyle mojego... ;D
I może przynajmniej nie będę się frustrować, wyżywać na nikim ani złościć.
No, chyba, że będę mieć taki kaprys.
Złośliwej, rozpuszczonej i rozrzutnej chyba wolno... ;) ;P.


http://kropa.iai-shop.com/product-pol-57998-Koszulka-MALA-MI.html







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz